Allt har ordnat sig

Så. Nu är allting som det ska vara. Peter kom hem och vi åkte till biblioteket och lämnade tillbaks en del av böckerna. Vi åkte till Ica (inte posten) och hämtade vad jag trodde var en bok. Men det visade sig vara min vinst som jag vann för en tid sen av Linda! Och jag som har gått och funderat på om hon kanske glömt bort mig. Men icke! I dag packade jag således upp tyg och tillbehör ur ett fint inslaget paket. Söta, rara! Allra finast var nog tygmärket med Barbaskön. Han är min idol. Så nu känner jag press på mig att sy något fint, omgående. Jag inväntar boken för inspiration bara. Jag lovar att visa upp resultatet.

Efter detta åkte vi till nästa ställe och hämtade ut paket från Adlibris. dagens boktips (utan att ens börjat läsa den): Familjens projektledare säger upp sig. Yes yes! Verkar klockren. Så jag hoppas att Karl leker snäll pojk i morgon så jag kan läsa. Krypa upp i soffan med en stor kopp Larsmässete, babygymmet framför och boken i handen. Vi får väl se ur verkligheten ter sig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att paketet kom fram som det skulle - och att du verkar gilla innehållet! Men känn ingen press på dig att sy något av det omgående. Sömnad ska vara lustfyllt, inte kravfyllt! :-)

/ Linda

2008-04-02 @ 21:22:35
URL: http://inna-skapar.blogspot.com




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...