Helgens bestyr

Angående lägenhetsvisningen; killen som skulle kommit i fredags klockan fem och var så himla ivrig dök inte ens upp. Och inte hörde han av sig heller. Så ringer han igen släpper jag inte in honom.... Däremot paret som kom klockan sex (till o med lite tidiga) var trevliga och vettiga.

Efter detta kom Peter hem och vi åkte till City Gross, efter att fått tips om att det finns Prymtång billigt där. Dock stängde hem och bygg-avdelningen sju (dvs när vi kom dit) så vi gick till matavdelningen och storhandlade. Men tängerna var i den stängde delen givetvis. Så det får bli en till tur dit.

I dag var det dags för Baby Barn-mässa. Och jag som trodde att jag skulle shoppa loss och fynda massor av fina saker. Men det mesta hade jag redan sett på diverse hemsidor och webshopar. Synd. Men lite give aways fick man i alla fall. Dock alldeles för lite. Antingen var man tvungen att vara gravid eller ha barnet med sig. Karl stannade i hemmets trygga vrå med pappa. Sen skulle Peter dock iväg på fotboll så jag var tvungen att åka hem igen. Men det var nog lika bra; vid det laget var jag både hungrig och trött i benen. Och lite hande jag shoppat på HM i alla fall. Ja, saker till Karl.

I morgon ska vi på besök hos Peters kusin. Nya kusinbarnet ska inspekteras och godkännas.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...