Innehållsförteckning

Så packades lådan från Mellmine upp. Och oj, vad glad jag blev! Missförstå mig rätt; det finns saker man verkligen vill ha, saker man använder trots att man inte behövde det från början och saker man ger bort till andra för att de är kräkfula. Och nog är det så att en del saker hos Mellmine inte är min grej. Helt ok om andra gillar det, det får stå för dem.


Nåja. Den stora, stora lådan innehöll:

  • 3 olika car jars från Yankee candle
  • En el-luftfräschare från Yankee candle
  • 2 olika badsalt
  • Hängare i metall från Pluto
  • Väggdekor med katter
  • Kortlek med katter (så nu kan Peter spela med sin "Irakkrigskortlek" själv)
  • Mobilband
  • 2 små glimmisar och en stor babyglimmis (blå givetvis)
  • Kit med blommig sax, måttband och kniv
  • Kaffeburk
  • Barabapapa-servis
  • Bling till mobilen
  • Tygpåse att ha alla fina sakerna i

Barbapapa-servisen är ju bara sååå fin! Och ja, den överväger nog allt i lådan. Trots att hängaren från Pluto är bra fin den med. Eller ja; jag är helnöjd med allt egentligen. Men just servisen har jag ju gått och suktat efter. Nu blir Camilla avundsjuk!


Så nya fina huset kommer inte bara se fint ut, det kommer att dofta gott med!


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...