Och hur har helgen varit?

Helgen. Lagom lite planerat. Vi åkte till Vara på söndagen. Mosters hembygdsförening skulle ha loppis så vi var där och stödde dem. Jag fyndade massor av böcker och Peter hittade en ärmstrykbräda. Annars var det inte så mycket spännande. En hel del av sakerna var ju tidigare mina egna. ;)

Efter loppisen åkte vi till moster och bytte däck på Danillas bil. Och tog en promenad. Eller ja; Peter stannade i huset och spelade mobilspel medan vi andra tog barnvagn och hund och gick runt byn. En lagom promenad i fina vårvädret.

På hemvägen åt vi på Majsans. Första måltiden på uteservering i år. Om man nu anser att parkbänk utanför gatukök är uteservering. Efter det åkte jag, Peter och Karl hem till Patric för sedvanliga klippningen. Väl hemma sov vi till strax innan sex då Karl ansåg att det var morgon igen.

I dag blev det promenad med mor. Vi åkte till Sävedalen och tittade in på Kids & Teens. De har utförsäljning då de ska byta ägare. I vanliga fall är det nådigt dyrt, i alla fall för en sån som jag som inte går efter märke. Nu var det överkomligt. Det enda jag hittade var en jacka till Karl dock. Det mesta i hans storlek var utplockat. Antingen hittade jag jättefina bodies som var för små eller jättestora tröjor.

Sedan gick vi vidare till Limit. Även där är det utförsäljning. De ska stänga. Allum konkurrerar för hårt. Jag hittade ett par alltför dyra byxor så jag väntar tills rean är 50% eller så istället och ser om de finns kvar. En t-shirt blev det i alla fall. Street enligt Oscar när jag gick förbi jobbet. 80-tal enligt mig.

Nu är Peter på fotboll. Hemmamatch och han har årskort. *suck* Så det innebär en del kvällar ensam med Karl. Men å andra sidan har jag sykursen. Så det jämnar väl ut sig.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 09:40:13
URL: http://www.jessi.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...