Skapande i full gång

Hemma från sykursen igen. Och i dag har det gått riktigt bra. Jackan är näst intill klar. Det är bara spännena kvar som ska på plats. Och omlottblusen verkar bli vettig ändå, trots att den till en början såg ut som jag vet inte vad. Men lite kantband på så blir det nog bra det med.

Tidigare under dagen sydde jag äntligen klart det vinröda linnet jag påbörjade för sådär två år sen. Nu ska det bara tvättas. Och den vita korsetten som jag påbörjade för fyra år sen är snart klar den med. Började att sy dit kantband i dag. Jag har ju inte fått nån ordning på kanterna tidigare men så hade jag vitt kantband hemma och det verkar räcka precis. Vad ska jag annars med vitt kantband till?

I morgon tror jag att jag ska fortsätta. Jag tänkte ha något fint, egensytt, på mig när jag går på Fresh fish.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...