Breast friends

I dag klarade jag av ca åtta kilometer i rosa kläder. Yes. Rosa steget var det. Med mor, Camilla och hennes mor. Dock var Camillas mor mycket hurtigare än vad Camilla lovat. Inga hurtbullar i mitt gäng hädanefter. Å andra sidan pinnade hon på själv så vi tappade bort henne. Efter en timme och tjugo minuter var vi i alla fall klara. Och vi överlevde. Än. Får se om det blir en tur till Liseberg i morgon; gratis inträde med nummerlappen.

Jag var lite besviken på att det mest var tantsaker i goodie bagen. Tills jag nöjt konstaterade att jag i alla fall fått Amelia i. Mor fick Tara. Amelia är väl liiiite yngre?



Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Väl i Kungsbacka så konstaterade även min mor och jag att innehållet i våra kassar inte var helt samma heller. Jag fick svettband och ist för det så fick min mor två läppstift. Men vi fick båda detta magasinet: http://www.m-magasin.se/

Så jag tycker du ska vara väldigt nöjd med ditt magasin

2008-08-17 @ 16:58:13
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...