Äntligen helg!

I dag har jag jobbat sista dagen på länge. Eller ja; tre dagar i alla fall. Fast jag har ju jobbat varenda dag sen den 15:e så lite ledighet förtjänar jag. Och jag har varit duktig och bokat intensivkurs nu i alla fall. Så förhoppningsvis kommer jag ett bra steg närmare körkortet i januari.

Sista klapparna slogs in i dag med. Eller; jag har Karls pekbok kvar. Och Peter skulle köpa nåt mer i morgon. Men annars är vi klara. Och ska slappa hela julaftonen. Bara äta lax och dricka glögg. Och baka; saffranshjärtan och pepparkakor. Den som vill får gärna komma över och äta sen; mot att du stryker gardinerna och hänger upp dem.

Slingan i granen verkar ha gett upp. Typiskt. Får väl hitta nån i morgon. Och klä av granen igen. Karl som envisas att plocka ner kulorna så fort han ser att man hänger upp nån. En kula har hittills gått sönder. Fast det var själva hänget som gick sönder; det krävs nog en del för att en kula i plast ska gå sönder. Dessutom gör det inte så mycket, det är reklamkulor från Royal Canin. Katthuvuden är det på men inte en enda sphynx eller rex. Illa.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...