Total inspiration!

Allas vår prettotant har gjort det igen. Skapat nåt man eg behöver men inte vill erkänna att man vill ha. Se bara på den här korgen. Fast för min egen del placerar jag nog katter i istället för garn.

För övrigt har jag nog surfat alldeles för mycket i dag. Jag har ju hittat en massa saker som jag vill göra/köpa/ha. En sån här väska t ex. Och ytterligare en, mer vardagsväska. Och när man har en så fin väska måste man ju ha en ny plånbok till.

Och när jag får riktigt tråkigt och skaffar bläck till skrivaren ska jag göra egna pappersdockor. Kanske en till Camilla med. Hon ville ju inte ha fulmonstret jag gjorde.

Nu när jag har surfat runt ångrade jag lite att jag köpte tråkiga svarta skötväskan. Titta här!

Alldeles stax börjar Gossip Girls. Ännu en serie som jag kommer att missa när sykursen börjar. Så typiskt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...