Fastighetsskötare...

I torsdags klockan ett skulle fastighetsskötaren komma hit och besiktiga vår lägenhet. Vi väntade och väntade. Ingen dök upp. Karls mat blev uppskjuten, min mat blev uppskjuten.

På fredagen tänkte jag att han kanske sa fel dag och kommer i dag i stället. Så vi väntade vid ett men ingen kom. Kanske är han sjuk.

Men nej. I morse, när jag höll på att byta bajsblöja på Karl givetvis, ringde han. Ja, jag ser att jag missade att komma till er i torsdags. Eh, ja... Men men. På onsdag vid nio ska han komma i stället. Vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Har ni några föraningar om vad han kommer att anmärka på?



Vet ni förresten om det flyttar in någon samtidigt som ni flyttar ut eller kommer er lägenhet att stå tom?

2008-06-16 @ 13:22:55
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Mari

Med tanke på hur det såg ut här innan vi flyttade in har jag svårt att tänka mig att de skulle anmärka på nåt.



Ja, det är ett par som flyttar in efter oss. De trevligaste av de som kom och tittade.

2008-06-16 @ 14:28:48
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...