Fröken Hurtig

I dag har jag minsann varit duktig! Vaknade lagom tidigt och gjorde i ordning mig och barn. Ut på tur. Först gick vi till Lindex för att hämta ut paketet från Liberoklubben. Tragiskt nog var Karl mer intresserad av blöjpaketet än den lilla bollen man fick med.

Vi var på biblioteket och lånade sömnadsböcker, lämnade tillbaks böcker och hämtade ut boken som Karl hade fått. Barnens första bok, den får de tydligen av biblioteken i regionen. Dessutom hade yoga-dvdn kommit in nu så idag (om jag orkar) eller imorrn ska vi yoga jag och Karl.

Sen gick vi till apoteket men givetvis mindes jag inte vad salvan hette som syster Kerstin rekommenderade. Så därifrån gick vi tomhänta. Nu när jag tittade på lappen insåg jag att de ändå inte hade den. Det var väl tur det; jag stod och tittade på en som jag nästan var övertygad att det var, dock var det vatten i och det skulle det inte vara.

Efter det gick vi till Rusta för att köpa vaxduk att göra haklappar av och muffinsformar. Men dukarna var fula och muffinsformar hittade jag inga. Varken i silikon eller papper.

Jag tänkte att vi skulle ta bussen upp igen och hämta ut paketet som väntar på mig. Men givetvis låg mobilen hemma på laddning och det var avi via sms så det gick ju inte. Så vi var hurtiga och gick heeela vägen hem.

Jag har ännu inte helt släppt Tradera. Jag hittade ett ex av Sy till barnen, men det gick för 370 spänn. Sen ett ex till men det gick för 390 spänn. Riktigt så mycket tror jag inte den är värd. Jag har iofs aldrig tittat i den men alla säger att den är så himla bra. Jag får väl vänta på en nyutgåva ist.

Kommentarer
Postat av: Saturnine

Hej, hamnade här av en slump och måste bara säga att din blogg är riktigt snygg :D

2008-03-06 @ 15:59:16
URL: http://saturnine.blogg.se



Postat av: Linda P

Ahh, ja de tavlorna var ju i likande stil som Lisa R:s... Kul att du gillade tipset :)

2008-03-07 @ 11:57:47
URL: http://livinglikelinda.blogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...