Hus och hatt

Vi var på husvisning igen i dag. Och den här gången var väl allt med huset bra. Förutom priset. Och att det ligger lite väl långt ifrån mitt jobb. Så jag måste ta tag i det där med att skaffa körkort. Orka... Vi får väl se hur budgivningen går i morgon. Annars har vi ett par andra hus på g men efter att ha sett det här vet jag inte... Det kommer alltid vara nåt fel på de andra. Som det som ligger i samma område men halva priset; ruckel plus att de ska bygga villaområde mitt emot.

Efter husvisningen hämtade jag ut alla paket som låg och väntade på mig. En massa skojiga vinster från Tradera. Och nu har jag vunnit ännu ett par. Bl a tyg med My little pony. Kanske en korsett till Camilla? ; ) Och en hattask. Så hattarna jag har gjort ska bo bättre. Kanske kan göra flera våningar i asken och ha pillerburkarna i. Och jag måste verkligen köpa tråd i rätt nyans så att jag kan sy färdigt Willy wonka-hatten. Och hitta ett tyg i liknande nyans och göra en kappa. Och även göra en marinblå dräkt till marinblå miltärhatten. Lovar att visa upp när det är klart.

Mari goes chic.


Kommentarer
Postat av: Saturnine

Fan vad du pysslar :D

2008-03-13 @ 11:45:39
URL: http://saturnine.blogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...