Scrapkurs

I dag höll jag äntligen en scrapkurs. Det har ju blivit uppskjutet pga både det ena och det andra. Men nu så! Det är nåt visst med att se folk tveka till att klippa i första bilden och sen sitter de med saxen i högsta hugg och papper flyger omkring dem.

Inför kvällen surfade jag runt lite och fastnade hos Pysselgumman och oj, vad fint allt var! Jag var till o med tvungen att låna lite bilder som inspiration till inspirationskvällen. Efter att ha frågat om lov givetvis. Det roliga är att hon inte bara scrappar i album, utan även på saker. Och jag blir sååå inspirerad att göra en massa fina saker. Om man bara hade tiden till det.

image86

Se så fint!

Nu har jag i alla fall framkallat alla foton fram till Karls födelse. Så imorrn ska jag sätta in de vanliga fotona i album och sen kan jag börja scrappa med Karls bilder. Förmodligen ska jag ju förbi jobbet i veckan igen. Peter ville ha bilder på Karl till släkten. Och mor är på mig om att få en bild på Karl i lammtröjan han fick för några månader sen. Hon som gjort tröjan vill se, vilket är förklarligt.

Kommentarer
Postat av: Theresa

Åh, va gullig du är :) Hoppas kursandet gick bra!
Kram Theresa

2008-04-11 @ 08:49:18
URL: http://pysselgumman.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...