Små kläder

Det tog ett tag, men den är äntligen färdig! Sovpåsen till Karl. Det är nog enda sovpåsen jag syr dessutom. Eller ja; i alla fall med jersey som foder. Undrar om man kan sy en i det fina hjärttyget på Ikea?

Bild kommer på den. Jag ville nästan rycka upp sonen ur sängen när jag kom en från sykursen och stoppa ner honom i påsen. Men så får man väl inte göra?

Sparkdräkten är nästan klar den med. Den ska bara overlockas vid muddarna. Så en bild på den får ni i morgon, eller när nu sonen vaknar och vill vara modell.

Nu har jag börjat på ännu en sparkdräkt. En i frotté och med krage. Sen ska en med knappar i grenen göras med. Jag måste experimentera fram ett bra mönster. Och en body i samma tyg som första sparkdräkten ska göras med. Full fart!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...