Söndagstur

Nej, jag har ännu inte riktigt kunnat slita mig. Men jag är på god väg. Men så länge Traderas adress ligger i minnet på datorn blir det alltför lätt att snubbla dit. Så fort jag har fått boken jag vill ha lägger jag ner dock, jag lovar. I alla fall köpdelen. Nu har jag köpt både hattask, sidenband och My Little Pony-tyg. Vad jag nu ska med det till.

I dag var vi på bilpromenad med Danilla. Visade huset och var på Ikea. Vi talade om att vi skulle till Ikea förra helgen och köpa Antonius. Då säger direkt Daniel Jaha, ska ni ha trådbackar? Eh... Är det inte lite tragik i att veta vad Ikeas saker heter. Jag menar; klassiska Klippan är väl en sak men förvaringsmöbler?!

Nåja. Jag fick köpt mitt svarta lakan så nu ska det sys påslakan med Barbaskön till Karl. Och spjälskydd när jag skaffat vadd. Dessutom köpte vi ett par plastbackar som ska göras om till kattlåda. Ska testa PeeWee-systemet. De går på strö redan så jag tror inte det blir några större problem.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...