Pimp my nails

Ok. Nu är jag inte den som målar naglarna 24/7 men jag ska nog börja. I alla fall efter att ha hittat "mitt" lack. Jag behöver minst ett Cougar, ett Stingray och ett Rambler. Synd att det inte finns nån med bubbla eller Fiat 500.



Underverket hittas hos Satine. Som för övrigt har en massa annat som skapar ha-begär. Ganska givet är nog halsbandet Not for sale med. Ett snyggt sätt att visa vad man tycker om trafficking. Och vem bär inte hellre ett fint halsband än nåt färgat band?

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack! All input är till hjälp just nu. Alla idéer är värda att ta till vara! Jag ville bara tillägga att jag varit pa Prickig katt och det är inte alls min typ av stil. Gillar koncepten men jag känner att det finns tillräkligt med butiker som säljer second hand-inspirerade plagg och min idé är stilrena, innovativa kläder som man kan bära till jobbet! SMIDs malgrupp är en arbetande kvinna 40+ som letar plagg som passar hennes personliga stil, smickrar hennes figur samt är moderna fast icke trendiga utan har bra kvalitet som haller i manga ar. Jag är intresserad av medveten konsumtion. Där man skräddarsyr eller köper fa plagg av högre kvalitet för att pa sa sätt handla miljövänligt!
Tack!
Bella

2008-05-10 @ 09:01:25
URL: http://svenskdesign.webblogg.se



Postat av: Bella

Ja,tyvärr!...fast de kommer nog aldrig handla kläder av mig eller köpa SMIDs plagg!

Ja, de har hittat ett koncept, sin egna grej som funkar för dem. Man ska nog lära sig av dem trots att jag inte tycker om deras stil. De säljer ju...

Jag vill gärna sälja en hel stil, ett helt koncept...ett livstilmärke...och de är en bra ide att man ska kunna hitta alla plagg pa samma ställe och dessutom accessoarer!

Smaken är som baken, delad! ;)

2008-05-10 @ 20:14:36
URL: http://svenskdesign.webblogg.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...