Syprojekt

Efter mycket strul med bloggen tröttnade jag på att skriva inlägg. Men nu verkar det funka. Än så länge.

I dag är ledig dag. Då ska vi ut på tur igen. Läkarbesök och sånt. Och Knappcarlsson. Viktigt. Jag behöver fler knappar till kappan. Och en sväng förbi Tygaffären med för att se om de har de fina knapparna som Inga köpte kvar. Jag ska ju sy ett par sailorbyxor och de hade gjort sig fint på dem. Och mellanlägg har de nog där med så jag blir klar med min rosa väst. Yes, det där pastellrosa tyget med katterna blir en väst. Jag som lovade Peter att det skulle bli nåt till Karl av det. Moahaha! Crazy catlady, here I come!

Peter vann bråket med spottarna så nu lyser de så fint. Och nätverket fixade han i går kväll med så nu går det att surfa i vardagsrummet med. På söndag ska vi köra gamla tvättmaskinen till min mor och passa på att köpa fler gipsskivor så snart blir väl syrummet klart med. Jag ser ett slut på renoveringen i alla fall. Och har redan börjat inreda det.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...