Titta katt

I morgon är det dags för utställning igen. Olle badades förra helgen och lockarna ligger riktigt fint. Jag skippade Goop och jag tror jag gör det i fortsättningen med. I dag tvättades öron och klor på både Olle och Otto, den ena motsträvigare än den andre. Otto badades i dag. Hoppas han håller sig ren till i morgon kväll; ju mer han svettas desto lortigare verkar han bli. Och givetvis har han börjat klia sig igen. Beror det på maten kanske? Jag har i alla fall smort in honom med aloe vera i några dagar, vi får hoppas att domaren har överseende. Min mor ska passa Karl i morgon i alla fall. Men den 28 september när vi åker till Svenljunga på utställning ska han med. Första kattutställningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ställ gärna en fråga i min frågestund! (:

2008-09-13 @ 21:41:13




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...