Fina pojken

I lördags var Peter på partaj. Således var jag och Karl ensamma till söndag eftermiddag. Eller ja; Camilla var här en stund på lördag kväll. Mycket trevligt. En liten promenad på två timmar inkluderat lek på lekplats fick Karl att sova till halv nio dan efter. Tack tack!

Men men. Det var mest Karls lek på söndagen jag tänkte nämna. Jag packade upp en kartong med saker jag fått från mor. Saker som tills nu förvarats i hennes källare. Där i låg bland annat min favoritdocka från förr. Och ja, Karl gillar dockor. Mest att peta dem i ögonen. Men den här dockan ville han göra mer med... Och märk den fina rosa blusen (japp: blus, inte skjorta). Den är från tidigt 80-tal. Inte bara dockor går att ärva av mamma.


Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Men?...

Eeeh, vad gör han?



Och varför är han så uppklädd? Vad dom på dejt innan han blev så där djärv? ;)



btw. Fick du MMSet?

2009-04-29 @ 08:48:44
URL: http://chamomilla.se



Postat av: Sandra

hååå....sötisen. Herregud vad han har vuxit. Kommer ihåg julkortet på honom. Då var han minsann inte stor. Victoria har exakt samma fascination att peta dockor i ögonen. Hur reagerar man? Ska man säga att man får inte petas i ögonen eller ska man bara låta dem hållas för dockor lever ju inte?

2009-05-01 @ 10:55:19
URL: http://munkakvarn.blogg.se/



Postat av: Mari

Camilla: Han myser på dockans mage. Mjuk stoppning = kudde. Och ang. klädseln så passade jag på att testa den rosa blusen då Peter inte var hemma. Hängslena är mest för att det är praktiskt. Nåt mms fick jag inte då jag fortfarande inte kan ta emot sånt... Men jag antar att det handlade om forsythia.



Sandra: Jag tror alla barn petar i ögonen. Och Karl har lärt sig att man inte gör det på andra barn; bara dockor och katter. Så länge han vet skillnaden och katterna har vett att flytta på sig är det nog lugnt.

2009-05-01 @ 22:11:14
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...