Kaffebrus

Det finns ett företag som har ett av de lustigaste namnen jag vet: Kaffebrus. Och inte nog med att de har ett lustigt namn; de har ganska lustiga saker med. Titta närmare under Lomo så förstår ni vad jag menar. Mina favoriter är givetvis kameran som mjauar och byggsatsen. De ryska dockorna och t-shirten med de ryska kamerorna är något som står på önskelistan med.




Sen har de givetvis seriösa saker som blixtar och sånt med. Men det finns ju många som har så det utbudet orkar jag inte gå in på. Men att det står Observera att eventuella modeller ej ingår i priset. när man går in under bakgrunder visar ju vilken skön humor man ändå måste ha. Så när väl min studio blir klar kan ni gissa varifrån min utrustning kommer... Och är du riktigt snäll kanske jag fotar med kattkameran.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...