Mari är...

Jag vet att jag inte blivit utmanad men jag läste en så kul variant hos Päivi som jag inte kunde låta bli.

Instruktioner: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Mari är". Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Mari är..." och lägg in dem på din blogg. Så här blev det med mitt namn:

Mari är snart i mål.
Mari är högskoleutbildad teknikinformatör och jobbar sen tre år tillbaka som teknikredaktör på marknadsavdelningen.
Mari är nu tillbaks på fastlandet, hemma efter årets Almedalsvecka.
Mari är peppad.
Mari är en ambitiös, engagerad och personlig lärare som kan konsten att motivera!

Men visst hade Päivi roligare meningar...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...