Mingel

Nu är jag hemma från höstens första mingel. Jag och mingelpinglan Camilla var på Drömma. Cupcakes och bubbel bjöds det på och jag kunde väl ledsamt konstatera att allt jag var något sånär intresserad av var för litet. Ja, det gällde även örhängena. Ibland ångrar jag mina töjningar. Men bara ibland.

Efter minglet satte vi oss på Husaren och åt stora kakor. Lite antiklimax blev det när det där goda hemgjorda isteet jag tänkte mig när jag läste på skylten visade sig vara Nestea. Men jag drack och såg glad ut.

Umgänge till strax efter nio är för övrigt alldeles lagom för min del. Och skjuts hem av chauffören Daniel är ett alldeles perfekt avslut. Tack och bock.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...