What to do?

Nu har jag beslutsångest! Jag har
  • en massa tyger
  • en massa mönster
Men det ena passar inte det andra. Jag har ännu inte gjort något av kanintyget. För inte kan jag väl göra nåt annat än trosor till mig själv i det? Och är det någon idé att sy tröjor till Karl när han bara kladdar en massa färg på kläderna?

Sen har jag en massa halvfärdiga saker. Jag har nu overlockat ihop delarna jag klippte ut på kursen. Men jag hann aldrig dra nån kopia på mönstret eller sömnadsbeskrivningen så jag får inte riktigt ihop den lilla extradelen. Så den har jag packat ner i väskan till nästa vecka. Jag får nog ta fram symaskinen och sy lite gammalt med. Jag har tittat över sakerna och det är inget mer som behöver overlockas iaf. En del behöver coversöm så jag får väl trä om maskinen. Annat behöver bara lite raksöm.

Så dumt att syrummet ännu inte är klart. Men då får Peter leva med köksbord med symaskiner och saker. För jag har kommit igång!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...