Summering 2008

Ok. Det tog mig nästan en månad. Och ändå blev den reviderad. Men jag ska försöka i alla fall.

Årets projekt - syrummet
Årets resa - Bästkusten runt med Danilla
Årets plagg - mammabyxor (resår i armhålorna är skönt)
Årets restaurang - Masala
Årets tv-serie - Days of our lives
Årets live act - Omogna killar firar jul
Årets sajt - Tradera (behöver jag länka?)
Årets irritation - fem lådor kläder som inte passar längre
Årets löfte - fixa körkort
Årets händelse - Karls första leende (lame men så är det)
Årets bok - Martina Haags Hemma hos Martina
Årets köp - hus
Årets tv-stund - OS i hästhoppning (jag som inte ens gillar sport)
Årets blogg - SMID
Årets förändring - från hyresgäst till skuldsatt husägare
Årets bästa fest - sommargrill med Peters kamrater

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejja rolfgöran! :D os-hoppningen var grym! :D

2009-01-23 @ 19:30:28



Postat av: Bella

Tack! Upptäckte just att du utsett mig till årets blogg! Wow! Tack så jättemycket!

Kram



2009-01-24 @ 15:18:56
URL: http://svenskdesign.webblogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...