Massa mässa

Så vad ska man göra i helgen? Det är både scrapmässa och scifi-mässa. Jag går på den ena och Peter på den andra? Och Karl följer med Peter? Han var ju med förra året. Inte för att han fick ut nåt av det men det fick inte jag heller förra året. Dessutom har jag hittat ett alternativ till min Hellraiser-box. Kolla in den här!

Sen är det utställning på lördag. Nej, jag ska inte ställa ut. Stina ska dock. Och det är alltid kul att titta på katter. Fast jag jobbar ju och efter tre är det inte så intressant med utställning. Då är bedömningarna oftast klara.

Kommentarer
Postat av: chamomilla

Om ni ska gå på mässa på lördagen så erbjuder jag mej själv som barnvakt i en timma eller två :)

2009-03-05 @ 18:30:37
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...