Lite sjukt

I går var vi hos Danilla och tittade på ESC. Det blev alltför mycket snacks för min del. Varför blir det alltid så; trots att man inte vill ha mer sitter man med skålen i knät...

Vi var hemma runt ett och jag låg och läste till två. Jag hade ju bara några sidor kvar i min bok. Sen vaknade jag vid sju för kissepaus och gick och la mig igen. Peter kom in senare och väckte mig och tyckte att det var dags att gå upp. Vid kvart över elva. Och ändå var jag trött. Det där gröna snoret Karl hade har nog smittat mig. Helst av allt vill jag göra en nässköljning men vi har ju inget vatten. Eller; jag måste värma vattnet som vi har i kylen i så fall. Orka...

Nu har i alla fall Peter och Karl åkt iväg på kalas. Efter det ska Peter på fotboll så jag måste vara utvilad om jag ska orka ta hand om Karl i mitt tillstånd. Nu sova.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...