Vilken klänning?

Jag som oftast går i svart eller rött och helst långkjol om det ska vara så har totalångest över vad jag ska ha på bröllopen i höst! Och kan jag köpa en klänning och ha den på båda? Det är mer eller mindre samma människor som kommer antar jag. Det ena är i Sätila och det andra i Rom i och för sig.



De tre första är från Indiska, den sista från Ellos och de övriga från Esprit. Kan man ha nån av dem? Jag hade gärna haft nåt virkat annars. Nåt brunbeige i lite 70-talsstil. Nån som kan virka?

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Personligen tycker jag den tredje från Indiska är sjukt snygg! Kläde på den igår faktiskt :) MMM Prinsesstårta!



Men jag tycker nog att den första mest ser ut som din stil.

Eller möjligtvis den sista från Ellos

2009-05-28 @ 07:35:17
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Sandra

Tyckte att alla var tjusiga. Jag skulle valt den andra men jag tror att den första gröna är väldigt Mari och skulle passa skitbra på dig.

2009-05-28 @ 10:14:06
URL: http://munkakvarn.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...