Hemma igen

Nu är vi hemma från skogen. Eller ja; vi har varit hemma sen nästan två timmar. Och Karl har sovit sen vi kom hem. Efter ett par timmar i skogen med fikapaus blir man tydligen trött. Så nu har jag passat på att måla ena bordsbenet till syrummet. Dessutom har jag skurat hela altanen. Nu väntar vi på att det ska torka så att jag kan olja det med. Jag oljade en tredjedel häromdagen så det är inte så mycket kvar. I år räcker det nog med ett lager dessutom.

Nu ska jag titta över deklarationen och skicka in den. Sen ordna middag. Avancerat med fiskpinnar och potatismos. Fråga: vad äter man till det? Själv äter jag lingonsylt men anses vara ett ufo pga det.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...