Mässor

I dag var jag på fotomässan. Tyvärr gav den inte så mycket som jag hade hoppats. Men det var i alla fall inte lika mycket folk som sist. Och jag har nog bestämt mig för vilket objektiv jag ska köpa. Eller vilka. En fast 200 mm med bländare 2,8 för konserter och sen en "vanlig" telezoom 50-200 för vardagsfotograferandet.

Vi smet även in en snabbis på Baby & Barn. Biljetten gällde även dit. Men det var alldeles hysteriskt. Jag förstår verkligen inte varför man ska ha med sig barnen? Alltså; de som ligger i magen är väl ok. Men alla dessa spädbarn?!? Barnvagnar överallt. Och vad får barnen ut av det? Nä, kort sagt så var den mässan inget jag rekommenderar. Jag orkade inte ens titta på nåt när alla stod och knuffade sig fram till sakerna. Det jag gick därifrån med var en goodie bag från Libero.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...