Rabatt

Jag tror att jag börjar få ordning på rabatten nu. Jag flyttade över jordgubbarna och plockade även lite nya skott som spridit sig så totalt blev det nog ett dussin plantor på motsatt sida. Gräslöken ska vara kvar där den är och sen är frågan var jag ska flytta gurkörten. Den är stor och fin men sprider sig som bara den så det gäller att komma på nåt smart. Sen ska det kantskäras istället för att skaffa nåt staket eller så, tror det blir smidigast. Och så ska jag försöka rensa ogräs oftare.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Om det blir plantor över kan du ju alltd slänga dom i en hink om donera till välgörandesyften (min odlingslott alltså) :)

2010-04-11 @ 07:35:49
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Mari

Camilla: Visst, om du vill ha vildvuxna okända kryddor. Ska se om jag till och med orkar ta med dem i dag. Praktiskt om Peter ändå kör menar jag.

2010-04-11 @ 09:04:16
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...