Sitter säkert

Snön lyckades vi knuffa undan till slut och vi kom iväg på föräldraträff. NTF höll information om barn i bil. Och precis som när Karl var liten blev jag förvirrad igen. Kan de inte bara säga att den och den ska ni ha och så är det bra sen? Icke. Fast trots att tanten sa att vi borde köpa en till av typen vi har tycker jag nog att Karl får en ny och Tyko får Zenton. Men då kvarstår ändå frågan; vilken sort? Jag var helt inne på Brio och då en Caro men när informatören började prata om isofix lät ju det givet. Förutom att de kostar nästan 3000:- mer. Efter lite sökande hittade jag dock en Recaro Monza Seatfix. Och det verkar ju vettigt. Förutsatt att vi inte har för sluttande säten i vår bil. Och nej, det är inte de inbyggda högtalarna som får mig på fall.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...