Sjuk

Det är så typiskt. I morse gick jag upp kvart över sex, duschade och gjorde mig i ordning. Jag hoppades att jag skulle må bättre än jag gjort under natten. Men icke. Det gör ont i hela kroppen och huvudet känns som om det är fullt med snor. Sovstunden jag skulle ha mitt på dan varade inte så länge den heller; det går knappt att andas. Och inte har jag energi nog att göra en nässköljning heller, trots att jag vet att jag mår mycket bättre efteråt. Men innan jag går och lägger mig i dag ska jag göra det, jag lovar.

Vem som smittat mig? Välj valfritt barn som var här i söndags. Karl snorade lite strax efter, Peter har klagat i ett par dagar om ont i öronen och snuva. Nu var det min tur. Tack tack.

Kommentarer
Postat av: Camilla

blir du ngt bättre då?

2010-01-13 @ 07:43:49
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Mari

Camilla: Jadå, jag har jobbat sen i måndags. Fast helt fritt i näsgångarna är det väl inte.

2010-01-15 @ 08:25:55
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...