Vad händer? Inget.

Nä. Inget barn på BF. Peter suckar och är övertygad om att jag kommer ligga och krysta under finalmatchen i kväll. Hade han haft sin Android-telefon nu hade han haft med den på förlossningen säger han. As if.

I alla fall. Förvärkarna ökade senare på kvällen och jag började fundera över vad jag gett mig in på. Är det för sent att ångra sig? Japp, svarade Peter. Han är en sånt bra stöd. Jag lyckades somna efter en stund med Panodil och vetekudde i alla fall. Jag menar; jag lär vakna om ungen bestämmer sig för att titta ut på riktigt. Nu under dagen har det varit ganska vaga förvärkar men de blir mer och mer intensiva. Och ständigt dessa sex minuter mellan.

Om ungen mot förmodan tittar ut under matchen skulle jag kunna överväga en Glenn. Som tredjenamn vill säga.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...