Bilderbok

Äntligen fick jag tummen ur. Det tog mig bara några år. Jag har skaffat en extern hårddisk! Till alla mina bilder. Just nu tankas de över. 2007-2009. Nu är det bara 2004-2006 kvar. Sen blir några GB lediga på datorn. Och det behövs ju sen den ena hårddisken kraschade och den kvarvarande bara är på 60 GB.

När jag fått ordning på det digitala ska jag ta tag i Karls album. Först ska bordsskivan till syrummet slipas och målas om. För att sitta på golvet är inget alternativ och jag vill inte behöva plocka ihop alla sakerna så fort jag ska gå därifrån. Klåfingriga katter och barn tillåter inte att sånt skulle ligga framme på köksbordet. Min förhoppning är att få klart albumet innan Ada föds. För då ska jag ju börja på hennes. Fast jag har inte hittat nåt fint album än.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...