Magstatus

Jag vet inte om det är barnmorskans klämmande som gjort det men i dag gör det ruskigt ont i magen. På MVC i morse skulle det ju kollas hur barnet låg. Jag tyckte inte alls hon klämde lika hårt som den tidigare bm gjorde med Karl men likt förbannat gör det ont. Vadan detta? Och barnet har ännu inte fixerat sig vilket jag antog att jag kunde ta som ett tecken på att det inte är nån risk att det kommer nu nu i alla fall. Då säger käcka bm att hos omföderskor räcker det om barnet fixeras nån timma innan det kommer ut. Tack för den...

För den som vill veta växer magen för övrigt som den ska, mitt blodtryck var klart bättre än för två veckor sen och Adas hjärtslag låg i dag på 125. Gångerna innan har det varit 127 respektive 128. En lugn och fin unge som behagar ta sovstund vid varje bm-besök med andra ord.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...