Bordsskivan

Nu är bordsskivan helt fri från röd färg. Den är dessutom slipad en andra gång så att den är len som en babystjärt. Jag har spacklat igen hålen en omgång och slipat och nu spacklat en gång till. Det borde ha torkat under natten så eventuellt ska jag gå ut och måla översidan med grundfärg nu på morgonen. Så hinner det torka under dagen. Sen är det slipning av sista spacklet och grund och färg som fattas. Sen ska jag bara komma på vilka ben jag ska använda.

När bordet är klart lovar jag att sy minst ett babyplagg och förhoppningsvis sy klart en av korsetterna trots att jag inte kan använda dem just nu. Så fort jag köpt mer silver blir mitt halsband klart med.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...