Måndag igen

I dag var det dags för besök på MVC igen. Jag hade väldigt lågt blodtryck men det kan bero på att jag inte hann äta frukost. I övrigt såg allt fint ut. Magen växer i alla fall som den ska, trots att jag inte går upp nåt i vikt.

Vi tog en sväng förbi Bauhaus för att titta på färgspruta (och givetvis köpa lite småkrafs) och Ikea för att köpa gardinskenor. Så nu ska det fixas gardiner.

I och med att bordsbenen blivit klara har jag en arbetsyta till att måla på så nu har ena långsidan fått första lagret lack på ena sidan och den ena kortsidan har fått sitt andra lager. Annars räknade jag ut att det skulle ta fyra dagar att lacka en del i taget.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...