Sugen

Jag har ett väldigt festivalsug. Eller snarare ett resesug. När jag satt och sorterade bilderna förut var det både utflyktsbilder och festivalbilder.

Jag lovade mig själv att inte gå in och kolla line up till Arvikafestivalen men kunde inte hålla mig. Det gjorde inte så mycket. För det är rent av skitband som kommer dit. Förutom Alice in videoland. Men dem har jag ju sett. Senast förra året.

WGT har jag förträngt. Dit åker jag inte så mycket för bandens skull ändå. Det verkar dock som det är sista som blir i år då de ska bygga på festivalområdet.

Jag ska ju få se Green day om en månad. Förband blir Joan Jett så det är inte så illa pinkat. Fast jag har ännu ingen att gå med.

Inte ens för skattepengarna ska man få göra nåt roligt. Peter tog snabbt ner mig på jorden och sa att pengarna skulle gå till ventilationen och avfuktningssystem i krypgrunden. Kanske att vi kunde åka en sväng till Vara, blev svaret på om vi inte kunde ta en liten, liten resa i alla fall.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...