Bebisstatus

Jag har gått i fyra dagar och oroat mig över att Tyko inte har bajsat. Men den oron är över nu; först bajsade han ner sig totalt så Peter fick rengöra. Sen bajsade han ner så jag fick rengöra. Efter det tog vi ett bad. Att bada efter bajs är safe; då är största överraskningen en kaskadspya.

För övrigt har jag försökt låta bli att amma och bara ge ersättning i ett par dagar. Tyko har ju knappt fått behålla nån mat utan bara spytt. Men med noggrann matning med uteslutande ersättning plus Minifom blir det bara nån rapspya då och då. Men så vill han ju gärna ha tutte... Så jag får väl återgå till strikt kost och se vad det är han inte gillar. För de senaste dagarna har det blivit mycket ost, fil och sånt. Så i värsta fall...?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...