Napp på napp

På vägen hem från öppna förskolan tittade jag ner i vår brevlåda och där hade brevbäraren tryckt ner ett vitt paket med röd text på. Jodå, en liten låda från Buzzador. Denna gång ett gäng nappar från Bambino. Typiskt att de kom efter att vi träffat mammorna. Å andra sidan ska jag ju träffa Hindås-gruppen på torsdag så nog kommer en eller annan unge gå därifrån med en napp designad Karin Mannerstål.

Tyko fick inviga en av dem förut. Han är inte direkt nån nappkille men jag anser att man inte kan gå runt med mammas tutte i munnen hela tiden. Vilket han helst vill. För snuttandet. Så vi får väl se om molnet faller honom i smaken...

Kommentarer
Postat av: camilla

Fick du också "bara" hjärtan och moln på vit sköld? Jag hade sett fram emot antingen de röda eller blåa :/ Vad tycker Tyko? Julia skrattar, tuggar och spottar ut. I den ordningen

2010-10-08 @ 07:51:15
URL: http://www.chamomilla.se



Postat av: Mari

De andra färgerna är i större storlek fattade jag det som.

Tyko kan behålla dem förvånansvärt länge, annars är han ingen nappkille.

2010-10-10 @ 14:46:17
URL: http://marzipanart.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...