Pink is the new blonde

En dag med vanligt bloggsurfande träffades jag hårt i magen. Jag följer en blogg full av prickiga klänningar och söta håraccessoarer: Agent Lover aka Marie.

Just i detta inlägg handlar det om en som gör och säljer just hårsaker på Etsy. En av bilderna fick mig på fall fullständigt. Inte på grund av det söta hårspännet (som jag måster erkänna är först nu i efterhand jag tittat på) utan på grund av den ursköna Jacquelyne Marie. (Ser ni tråden?) Just bilden hos Agent Lover är så klockren. I allt. Smink, ljus, blick. Tyvärr inte som reklambild för hårspännet men ändock.

Behöver jag säga vad min nya dröm är? Rosavita svallande lockar. Yes, just det där pastelliga dessutom. Så kan jag låta bli att färga mitt hår på ett tag så kanske, kanske lyckas jag.


Bild: Angela Marklew



När vi ändå är inne på rosa så finns ju givetvis även Audrey Kitching. Annan typ av flicka kanske men vacker hon med.




Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...