Kärlek, trots allt

Hur många gånger jag än gråtit och velat skrika så är jag nöjd med min man. Trots allt. Jag kan distansiera mig från sånt som trots allt bara beror på amningshormoner.

Hur många gånger jag än gråtit och velat skrika så är jag nöjd med min äldsta son. Trots allt. Jag kan distansiera mig från sånt som trots allt beror på trotsålder.

Hur många gånger jag än gråtit och velat skrika så är jag nöjd med min yngsta son. Trots allt. Jag kan distansiera mig från sånt som trots allt beror på ren överlevnad.

Hur många gånger jag än gråtit och velat skrika så är jag nöjd med mina katter. Trots allt. Jag kan distansiera mig från sånt som trots allt beror på tristess.

Jag älskar mina pojkar. Stora som små.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...