Recept på supermorsa nån?

I dag är jag trött. Jag tror inte på det Sara sa i går om att så länge man ammar tillgodoses sömnen på nåt magiskt sätt. För jag känner mig som om jag inte sovit på ett vecka. Nej just ja; jag har ju en son som vaknar varannan timma på natten och ska snutta. Så för att vara den supermamma jag önskar i dag så dricker jag energidryck och håller igång så länge den verkar. För det ska hinnas bakas muffins, göras tårta och städas inför morgondagens kalas. För Peter verkar backa på tårtgörandet, som han annars alltid står för. Så den här gången blir det nog en marängtårta med Ahlgrensfluff. Så fluffet och marängen måste ju göras idag. Hoppas bara att Karl och Tyko är de änglar jag vet att de kan vara och låter mig fixa det värsta och sen att vi alla tre däckar i sängen en timma eller två.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...