Resultatet av marknaden

Nu har jag nog lugnat ner mig lite. Jag har varit hemma sen halv tre eller så men först nu tror jag att jag har landat.

Det var kort sagt utmattande att vara på barnmarknaden. Jag tyckte så tidigare då man bara varit köpare men att vara både säljare och funktionär blev nog för mycket. Det var rätt strukturerat med kassorna så det klagar jag inte på. Men när vi avslutat, fikat och skulle plocka i ordning kändes huvudet alldeles tomt. Som att jobba i högt ljud och stänga av. Alldeles tyst och tomt.

Jag orkade inte rota reda på alla mina saker jag skulle sälja men kom hem med en liten blomkasse kläder istället för en Ikeakasse. Det är alltid något. Och minst två av mina saker har blivit sålda i alla fall. För att jag ska gå plus måste jag dock ha sålt minst 16 saker.

Nästa helg är det barnmarknad i Ödenäs. En mycket liten del säger till mig att gå dit, den större delen skriker och värjer sig.

Nu middag och sen soffhäng resten av kvällen.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...