Som en söndag

Dagen lider mot sitt slut. Japp, så är det när man är småbarnsförälder med barn som inte somnar förrän elva och ändå ska ha mat mitt i natten.

Så vad har blivit gjort i dag då? det blev ingen utflykt för regnet vägrade ge med sig. Så jag har städat bland mina scrapsaker och faktiskt piffat till några sidor. Klar med nån? Icke. Men insett vad för saker jag måste köpa till. Tur att man inte behöver gå så långt för det; bara till jobbet.

I övrigt har jag ett ettrigt barn som älskar att trotsa och en pms som inte ger med sig. Varför lyckas det alltid sammanfalla? Det är en ursäkt att lägga sig tidigt bara där. Sen att Peter ska se fotboll är en annan.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...