Äntligen!

Till slut funkade det! Att avstå sina föräldradagar är tydligen svårare än jag trodde. Inte för att jag personligen inte ville släppa dem ifrån mig utan för att Försäkringskassan krånglar.

För givetvis ska de använda pdf. Och då funkade inte den version av reader som jag hade. Ok, uppdatera. Men jag får ändå felmeddelanden innan jag ska signera. Agh! Så jag försöker en annan dag. Och då kraschar hela insticksmodulen, som det så fint står. Då öppnar jag Internet Explorer istället. Och där går det hur fint som helst! Ärligt talat; vem använder IE i dag? Och är inte Firefox ganska utbrett? Och varför inte skriva på startsidan att det inte funkar?

Nu är frågan om jag ska gå och muttra resten av dagen över FK eller om jag ska malla mig över att jag lyckades ändå.

Kommentarer
Postat av: Niles

Godmorgon, hoppas att allt e bra med dig! Vad händer idag?

2011-08-03 @ 08:12:23
URL: http://dirtyhome.blogg.se/



Postat av: Camilla

Gör båda delarna. Muttra över att FK är värdelösa på teknik och gläns över att du lyckades besegra dem!

2011-08-03 @ 08:26:21
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...