Utflykt

Nu är vi hemma igen. Eller ja; vi kom väl hem för nån timme sen. Med ett barn mindre. Inte för att vi förla honom nånstans i Hedekas utan för att han helt enkelt ville sova över hos sin mormor. Så när min mor lämnades av i Partille följde han med. Just nu sitter Peter och väntar på fotboll och jag samlar kraft för att gå och lägga mig.

Vi gick ju upp ganska tidigt i dag för att åka till Hedekas. Det var väl tio år sen jag var där sist. I alla fall i Gerrebo. 2006 var vi i området med Danilla men då åkte vi bara och badade efter ett hett besök på Nordens ark.

Karl var nog nöjd med besöket i alla fall; han älskar att rota runt i andras hem (vi tittade till vår gamla stuga) och sen fick han dessutom åka med Keo i traktorn. Peter gick till skogs och plockade svamp medan vi andra var kvar och fikade. Nu känns det dock som om jag har en veckas ludd på tänderna och jag inte sovit på ett par dygn. Vilken stund som helst ska jag kasta mig i säng. Först ska Olle få ögondroppar och sen ska katterna matas. Och lite mer struntsurf. Morgondagens enda planer är återbesöket hos vet. 14:30. Jag hoppas att Tyko inser att han borde ta sovmorgon.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...