Söndag kväll

Det äldre barnet har checkat ut för i dag. Han ligger i sin säng och läser. Tågbanan på vardagsrumsgolvet är det enda som vittnar om det tidigare stöket. Det yngre barnet sitter i mitt knä och slumrar. Jag ska försöka få på honom pyjamas innan han somnat helt.

Jag har haft bättre dagar. Men det är enbart fysiskt; feber och igentäppta bihålor. Psykiskt mår jag bättre än på länge. För jag har en plan på hur saker ska göras. Peter undrade häromdagen vad jag nu ska fokusera på; nu när jag fixat körkortet. Vi får se. Jag kanske ska göra klart Karls scrapalbum. Efter årsskiftet ska jag se om jag kan införskaffa Tykos och börja med det.

Vi börjar med att gå till tandläkaren på tisdag i alla fall. Sen tar vi det därifrån. Nån kanske vill leka efteråt, säg halv ett runt Grönsakstorget? Beroende på hur stygg tandläkaren är.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...