Crazy cat lady

Efter ett uppehåll på ett par år tittade jag in på Svenska katters forum i går. RexUnited har gått i graven och Nordiska rexringens forum är inte lika aktivt så jag har "sluppit" alla kattungebilder och info om vilka kullar som väntas och så vidare.

Men i går när internet tog slut gick jag alltså in på SK. Och hittade en kull där det finns en fin svart hane. Som dessutom är resultat från en utparning. Och avelsintresset vaknar i mig lite. Attans. Sen vet jag både en uppfödare på devon och en på sphynx som väntar intressant kull/planerar intressant parning. För jag gick ju även in på Sphynxdillan när internet tog slut.

Men jag har ju bestämt mig för inte ha nån mer sphynx. Nästa katt vill jag ju dessutom ska vara en selkirk rex. Men (såvitt jag vet) är inte selkirken godkänt inom SVERAK så då blir det inga utställningar. Och det vill jag ju.

Men oroa er inte; Peter tillåter inga fler katter. Tre är en för mycket redan. Fast överst på önskelistan står trots det en katt. Peter fick en i 30-årspresent så jag borde väl få en med?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...