Första dejten på sju år

I går var jag på dejt. Och som rubriken säger var mer än sju år sen sist. Så jag piffade mig och lämnade barn hos min mor. Sen var det vuxenfika på Le pain francais. En lagom stressad sådan en knapp timme innan filmen började. I rymden finns inga känslor. Inte en särskilt hångelinspirerande film så den blev en puss på munnen och håll i handen. Ut från biomörkret och in i ljuset på Willys kom vardagen tillbaka dock. Köpa mjölk och flingor, ta kombin tillbaks till barnen och sen hem till huset på landet.

En paus då småbarnsmamman Mari blir en Kvinna är skönt ibland. Fast jag trivs bra med dregglande barn som glädjs för minsta lilla.

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter så där ganska lagom trevligt faktiskt =)

2011-01-16 @ 20:13:25
URL: http://welcometothejungle.bloggproffs.se



Postat av: Lotta

Övning ger färdighet! Dessa stunder behövs, tro mig... Skulle dock rekommendera att inte lägga in Willys-besök direkt efter ;)

2011-01-17 @ 10:51:13




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...