Modifikation

Jag har tre önskningar. Tre saker som jag skulle vilja justera.
  • Lyfta tuttarna
  • Tatuera ryggen
  • Fixa synen
Vilket av dessa tre är mest realistiskt? Jag kan leva med glasögon och linser men visst vore det praktiskt att kunna se utan hjälpmedel. Och linser lägger man ett par tusen om året på, glasögon kan kosta hur mycket som helst och enligt optikern borde man byta vartannat år. Jag har skärpa ungefär en decimeter från ögonen, sen är det in i dimman med resten.

Jag har tatuerat ryggen. Men det var ju tio år sen och nu vill jag göra större, bättre. Mer ska ha mer. Och jag vet precis hur jag vill ha det och vem/vilka som ska göra det.

Tuttarna då? Ytligt, må ni tänka. Men jag har fött och ammat två barn. Det har många gjort utan att göra några operationer efteråt, javisst. Men i alla fall Tyko verkar tro att jag, eller han, är en känguru. Har ni sett hur de diar? De har fyra spenar men ungen använder bara en. Således är den ena lååång medan de övriga är obefintliga. Ungefär det är vad jag ser när jag tittar på tuttarna. Förutom att de bara är två. Den ena större och längre än den andra. Så sett nöjer jag mig med att bara justera det ena, så att de i alla fall har samma kupstorlek. För hädanefter blir det sportbh om det ska se något sånär lika ut; båda lika intryckta.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...